Publicerad i Okategoriserade

Gubben och ballongerna

Gubbe med ballongstenar

Bilden är lånad från instagramkontot Mitt lilla pyssel av Anna Olsson 

Vi ska använda oss av stenar och skapa en tavla innehållande en gubbe som håller i några ballonger.

”Plana och formbara material, till exempel papper, lera, gips och naturmaterial och hur dessa kan användas i olika bildarbeten.

2 reaktioner till “Gubben och ballongerna

  1. Hejsan. Har inget minne av att jag gett tillåtelse att ni tagit min bild till detta syfte utan att hänvisa vart den kommer ifrån! Denna bild och detta skapande kommer från mej och jag skulle uppskatta om ni antingen tar bort bilden eller skriver att det är Anna Olsson som skapat detta verk och bilden kommer från min sida på instagram Mittlillapyssel.
    Mvh Anna

    1. Hej! Jag ber om ursäkt för att den inte har någon hänvisning, jag hittade bilden på nätet utan någon hänvisning. Ska självklart se till att hänvisning sker till dig. Vill gärna ha kvar bilden då det var en mycket fin och rolig bild och uppgift.

Lämna en kommentar